2008. okt. 16.

Leselkedő hősök

Mint a cím is mutatja, ismét a Lustról lesz szó. Ma ugyanis újra összejöttünk elpróbálni a már említett négy nótát. Ezzel kapcsolatban gondolkodtam el azon, hogy mennyire jók vagy nem jók a számok. Mármint nem a Metallica nóták, hiszen arról nincs kérdés, hanem a Metallust dalokról.
Nekem mind a Lurking Ashes, mind a Heroes That Never Were nóta nagyon tetszik, szeretem őket, és őszintén bevallva mostanában is elő szoktam venni az ezt a két dalt tartalmazó felvételt, illetve a Lust For Power című demót, amin ezeken kívül is található olyan nóta, amit szívesen hallgatok. Bár hogy is mondhatna az ember rosszat a "saját gyerekéről"? Mégis a Lurking egy igazán jó lírai nóta, a Heroes pedig egy egyszerű riffre épülő, mégis nagyon húzós kis dal. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogyha valahol tudja, szerezze be. (Mondjuk szóljon nekem.)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi Laca! Tetszik ennek a beírásnak a címe..hehhe. Jó volt a tegnapi pörgés is, kár, hogy a te blokkod feléről lemaradtam. De sebaj, lesz még próba. A számaink szerintem is nagyon jól sikerültek, még ennyi év távlatából is nagyon jó hallgatni őket - hát még előadni. Annyi mindössze, hogy a Heroes-ban az éneket lecserélném, nem illik hozzám, de hát akkoriban más szelek fújtak. A "Day" nagyon nagyon durva lesz 7-én...